کد خبر: ۵۳۴۸۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
خبرنگار لبنانی به بازتاب ویدیو منتشر شده از او هنگام دیدار با رهبر انقلاب واکنش نشان داد. به گزارش همشهری آنلاین این خبرنگار در گفت و گو با شبکه ۳ سیما گفت: آقای خامنه‌ای به من نگاه کرد و سرش را تکان داد. به من گفت صبر کن. ایشان از دیدن من غافلگیر شد. فکر نمی‌کردم ویدئوی من منتشر شود.
 

به گزارش پایگاه خبری 598، پایگاه لبنانی «جنوبیه» روز جمعه در این باره نوشت: ویدیوی منتشره توسط رسانه های ایران، نشان دهنده خوشحالی «بیسان طراف» خبرنگار لبنانی شبکه المیادین در تهران است که در آن می گوید: «این چفیه امام خامنه‌ای است که بعد از آنکه آن را از ایشان درخواست کردم، ایشان آن را برای من فرستادند».

پایگاه یمنی «چشم سوم» نیز در این باره نوشت: در یک ویدیوی منتشره در کانال های تلگرامی، «بیسان طراف» خبرنگار لبنانی به چشم می خورد که چفیه رهبر ایران، آیت‌الله خامنه‌ای را در دست دارد و می گوید: «چفیه آیت‌الله خامنه‌ای را دریافت کردم. با صدای بلند از ایشان خواهش کردم این چفیه را به من بدهد. ایشان نیز توسط یکی از همراهانشان آن را برای من فرستادند».

صفحه «الاسرة المثالیة» در شبکه اجتماعی یوتیوب نیز ویدیوی واکنش احساسی این خبرنگار زن لبنانی را به اشتراک گذاشته است.

فیلم اشک های شادی این خبرنگار زن مسیحی لبنانی همچنین در بین کاربران شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر و اینستاگرام نیز بازتاب گسترده ای داشته است.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها